Sivuja: [1]   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: Leikarit,uistinrenkaat ym. tilpehööri  (Luettu 2387 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Veku1
Vakavampi harrastaja
*
Poissa Poissa

« : 14.02.12 - klo:11:43 »

Tervehdys!
Mistäpä päin olette leikarit ja renkaat tilannut? Ei ole tullu suomessa kuin yksi nettikauppa vastaan josta olen löytänyt vahvoja renkaita ja leikareita.... Huh Tilaako kaikki hilkkeensä ulkomailta vai onko Suomessa liikkeitä joista saa KESTÄVIÄ/LAADUKKAITA leikareita ja renkaita? Ja onko suosituksia eri merkeistä?
tallennettu

jyrki
Vakavampi harrastaja
*
Poissa Poissa

« Vastaus #1 : 14.02.12 - klo:13:42 »

Minä olen tilannut leikarit, lukot ja renkaat Englannista. Viimeksi taisin tilata niitä rokmaxilta. Olen käyttänyt Roscon tuotteita, eikä niitä ole ainakaan ole toistaiseksi hajonnut käytössä. Hinta on kuitenkin vähän inhillisempi, kuin joillakin Sampon vastaavilla tuotteilla.
tallennettu

Veku1
Vakavampi harrastaja
*
Poissa Poissa

« Vastaus #2 : 14.02.12 - klo:14:53 »

Rokmaxista olen itsekkin katsellu et jos tulee avetteja tilattua niin siinä sit samalla. Meillä oli viimeksi extremen ja bft:n leikareita ja hyvin pelasi mutta kun moisia ei enään saa ainakaan kotosuomesta. Renkaat oli okuman renkaita jotka toimi myös ihan ok mut olis varmaan parempiakin vaihtoehtoja... Tällähetkellä vaihtoehtona on gamakatsun renkaat..
tallennettu

Mikko
Vakavampi harrastaja
*
Poissa Poissa

« Vastaus #3 : 14.02.12 - klo:17:24 »

Täältä tilasin leikarit viimeiksi. Homma toimi. SEPA maksuna maksoin laskun.
http://www.go-escape.de/product_info.php?info=p179_berkley-mcmahon-cross-lock-snap-swivel-profi-250lbs.html
tallennettu

Tajis
Norjankävijä
*
Poissa Poissa

« Vastaus #4 : 28.03.12 - klo:13:43 »

Joensuun Sammutin- ja kalastustarvike jaksaa aina ilahduttaa valikoimallaan. Sieltä löytyi ainakin leikarit, renkaat, koukut, jigipäät, isot Karikot ja tapsisiimat. Hintakin on siinä kioskissa aina kohdallaan.
tallennettu

tonimv
Yleisvalvoja
*
Poissa Poissa

« Vastaus #5 : 29.03.12 - klo:06:38 »

Joo , tuo kioskin pitäjä käy itsekkin tuolla suolaisen veden äärellä , joten perustarpeet löytyy hyllystä. Hyvä niin.
tallennettu

Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: