Sivuja: [1]   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: mistä Okuma Titus 90  (Luettu 2694 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
ei tärppää
Vieras
« : 21.11.06 - klo:02:16 »

morjens. ajattelin ensikesän norjan matkaa varten hankkia uuden kelan ja tuo Okuma Titus 90 näyttäs hyvälle. mutta osaako joku kertoa mistä sen saisi ostettua. ilmeisesti pitää tilata jostain mutta mistä. pistäkää vaikka linkki
tallennettu

Mauno / Merikalastus.info
Admin
*
Poissa Poissa

MC-Team

« Vastaus #1 : 21.11.06 - klo:03:33 »

Mun tietääkseni tuota Titus 90 mallia ei enään tehdä, mutta vastaava maillihan on tuo Titus 50 (muistaakseni vain hieman pienempi siimakapasiteetti, mutta eiköhän tuollakin pärjää --> siimatilavuus 0,70 mm / 470 m  Hymyilee leveästi )
Kysäiseppä Rialinnasta tiukka tarjous <-- (Tuossa suora linkki sivuille)
tallennettu

Jani
Yleisvalvoja
*
Poissa Poissa

« Vastaus #2 : 21.11.06 - klo:07:08 »

Mulla on tuossa titus 50 mallissa semmonen 700-800m 0.50mm simmoo, kyllä silläkkii ylttää Hymyilee leveästi  Ja jarru on oikkein hyvä peli Hymyilee leveästi  Hymyilee leveästi  Hymyilee leveästi  Rialinnasta ostettu viime kesänä.
tallennettu

ei tärppää
Vieras
« Vastaus #3 : 21.11.06 - klo:14:36 »

joo näkyy olevan ihan hyvä siimatilavuus tuossa 50 mallissa. siimatilavuus 0,70 mm / 470 m
mutta käytättekö punottua vai tavallista siimaa jos se on 0,50 paksua. ja onko värillä väliä.
tallennettu

poka
Yleisvalvoja
*
Poissa Poissa

« Vastaus #4 : 21.11.06 - klo:15:06 »

Kyllä sitä tulee pelkästään kuitusiimaa käytettyä, ei tuota kuminauhaa(monofiiliä) vihti käyttää ollenkaan..
tallennettu

ei tärppää
Vieras
« Vastaus #5 : 21.11.06 - klo:15:29 »

joo mulla oli viimeksi sitä venyvää monofilia ja se ei ollu oikein mieleinen kun raskas pilkki syvällä. tuntu kuin olisi kuminauhaa nykiny. tosin kesti se ne kolme pientä seitiä nostaa jotka kolmen päivän aikana saatiin. mutta miten tuomonen kuitusiima ko niitä on eri värejä. onko tuolla norjan kirkkaissa vesissä väliä minkä väristä se on.
tallennettu

poka
Yleisvalvoja
*
Poissa Poissa

« Vastaus #6 : 21.11.06 - klo:18:43 »

Eipä tunnu olevan värillä väliä.. Ensin tais olla harmaata Firelineä, sitten vihreää whiplash prota ja tällä hetkellä on kellalla keltaista tuf xp:tä ja kalantulossa en ole huomannut muutosta..
tallennettu

Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: