Kirjoittaja Aihe: Zebco Cool Classic - kokemuksia ?  (Luettu 5525 kertaa)

Poissa Nypy/RP-Team

• Lähes Kaiken Merikalastuksesta Tietävä
  • *
    • http://www.rpteam.net
Zebco Cool Classic - kokemuksia ?
« : 15.08.05 - klo:17:53 »
moi
olisi kiva kuulla muiden ostajien ja vinkkikilpailun voittajien kokemuksia zebcon cool classic vavasta, miten on kestänyt ja miltä on tuntunut käytössä?
itse olen käyttänyt sitä nyt 2 reissulla ja olen tyytyväinen ostokseeni.
käyttötunteja on noin 80 ja sain kokeiltua sitä isonkin kalan kanssa ja yhden kerran se taipui niin paljon että kärki meni veden alle vaikka istuin veneessä ja vapa oli ylöspäin, joten kesti sen hyvin.
tosin ei kilon parin kalat paljon tunnu, mutta jo tuollaisessa 5 kilon ja siitä ylöspäin se tuntui sopivalta
ypy/rp-team
www.rpteam.net

Poissa Mauno / Merikalastus.info

• Admin
  • Lähes Kaiken Merikalastuksesta Tietävä
  • *
  • MC-Team
    • RP-Team
Zebco Cool Classic - kokemuksia ?
« Vastaus #1 : 16.08.05 - klo:06:09 »
Itsellä ei ole vavasta kokemusta, kuin yksi Norjan reissu, mutta kyllä sen reissun pohjaltakin voi vain kehua vapaa. Ei tosiaan kovin pienistä tärpeistä paljon vapa nöyristele ja jäykkyyttä muutenkin hyvin kunnon vastaiskuun (edellyttää tietenkin venymätöntä kuitusiimaa). Pituus 270cm optimaalinen, kun käyttää pääkuvan edellä litkoja, niin helppo hallita koko arsenaalia.
Kahvasta saa kunnon otteen myös tällainen kalastaja, jota ei enään tarvitse neuvolassa punnita  :lol:--> kunnolla paksu kahva ja pittuuttakin kahvasta löytyy hyvin , eikä kelakiinnikkeessäkään ole moittimista (ainakin Abu 10 000BG istuu siihen mainiosti).
Et kyllä aikanaan Nypy turhaan vapaa kehunut --> loisto hankinta siihen, mihin vapa on todella tarkotettu (elikkä niille tosi suurille, joita seuraavassa reissussa kesytellään  :wink: )