Näitä " Royber uskovaisia" löytyy varmaan muitakin, itse olen sinnikkäästi uittanut M koon orginaalia (2016) ja heavy dytyä. 300 gr matalassa, alle 30 m, 400 gr 30-60 m ja 500 gr päällä 60-100 m vedessä.
Tuo 400 gr saa eniten peliaikaa, ei vielä ikävän raskas mutta pääsee pohjaan suht helposti, väreinä yleensä sei tai pinkki
Tulokset uitettuihin tunteihin nähden ei pallaksen osaltai kovin kummoisia ole, vikahan on varmaan vavan tyvipuolella mutta silti kysyisin mielipidettä.
Onko tullut uitettua liian painavalla päällä, millä pohjan tavoittaa "helposti". Onko mielikuva siitä että pitkällä siimalla "loikkiva" jigi pyytäisi paremmin kuin ylös- alas pomppiva?
Kun pilkiin se pallas huonommin tarttuu, onko syynä tuo ylös- alas liike vai muoto ?
Itse ajattelin seuraavaksi tilata suurempaa runkoa, L tai XL, vaan kuinka paljon hankalampi on päästä pohjaan ( kuin saman painoisella M koolla)
Eli pitkän alustuksen jälkeen asiaan:
A. Mitä mallilla 2016, H-D, Tvister, " koukut selässä, skrei, lodde vai lodde twister käytätte ?
B. Ja minkä painoista päätä, missäkin syvyydessä ( noin keskimäärin, jos vene rekaa 1,5 km/ h) ?
C. Voi vielä kommentoida värejäkin tai muita huomiota.