Kirjoittaja Aihe: Berkley Salty Stage Jigging  (Luettu 25455 kertaa)

Poissa Fathom

• Norjankävijä
  • *
Berkley Salty Stage Jigging
« : 12.11.16 - klo:00:57 »
Täällä kun on hiljaisempaa kuin huopatossutehdaalla niin onko jengillä kokemusta tästä värikoodatusta siimasta? Jokikoneessa oli melko huokeana ja tuli parit rullat tilattua. Valikoimissa ei ollut kuin 0.25mm vahvuutta niin ajattelin josko tällä siimalla kokeilis puna-ahventa oikein helkutin syvältä. Kelana mulla on Penn trq40 ja luullakseni uppoaa koko 600m tuohon veiviin. https://www.jokikone.fi/fi/p/38967/kalastus/siimat/kuitusiimat/salty-stage-jigging-600m---0%2C25mm-metered

Poissa Veku1

• Admin
  • Merikalastuksen osaaja
  • *
Vs: Berkley Salty Stage Jigging
« Vastaus #1 : 12.11.16 - klo:20:25 »
Eipä ole hinnalla pilattu! Äkkiseltään vaikuttaa tietojen perusteella ihan hyvältä eikä vetolujuudet paksuuteen nähden ole vissiin yhtä ylimitoitettu kuin saman valmistajan whiplashillä. Vissiin aika pyöreä rakenne. Pikkuisen jos olis ollut lisää vetolujuutta niin olisin itsekkin tilannut. Tosin eiköhän tuollakin saa melkoiset möröt ylös, kun harvassa kelassakaan jarruteho yltää tuonne 16kg.

Tosin sen mitä itse oon testaillu on noita vetolujuuksia niin harvoin saa edes 75% luvatusta lujuutta. Kun oot siiman saanut niin heitä pikku kuulumiset, miltä vaikuttaa.