Kirjoittaja Aihe: Power Pro kuitusiiman kimppatilaus!!!  (Luettu 2783 kertaa)

Poissa Veku1

• Admin
  • Merikalastuksen osaaja
  • *
Power Pro kuitusiiman kimppatilaus!!!
« : 31.10.12 - klo:10:13 »
Elikkästä olis mahdollisuus tilata otsikon siimaa 1370m puolissa paikallisen kalastusväline liikkeen kautta. Paksuudet 0.41mm asti. Hinta 160e + postit/puola jos tilataan 10 puolaa tai enemmän. Tilaus pitäis tehdä jo parinviikon sisällä koska ko. siimaa ei ole maahantuojalla kuin muutama puola ja tekevät kohta tilauksen suomeen tehtaalta. Toimitus kevät talvella.

Ja koska joku kuitenkin ihmettelee että mitä minä tuosta hyödyn, niin en muuta kun sen että saan itsekkin puolan pikkuisen halvemmalla. Eli välistä en ota senttiäkään! Homma menis niin että halukkaat ilmoittaa mulle tilauksensa ja siirtää rahat mun tilille.(sitova tilaus) Kun tarvittava määrä on saatu kasaan ja kaikkien tilaajien rahat on minulla, lähtee tilaus eteenpäin ja maksan siimat pois. Sitten kun siimat tulee niin postitan ne tilanneille rahtipusseissa.

Miltä kuulostaa? Onko kiinnostusta lähteä kimppaan?
« Viimeksi muokattu: 31.10.12 - klo:11:15 kirjoittanut Veku1 »

Poissa joro

• Vakavampi harrastaja
  • *
Vs: Power Pro kuitusiiman kimppatilaus!!!
« Vastaus #1 : 31.10.12 - klo:11:57 »
pikainen vilkaisu englannin ebay:n .
power pro 0,41mm, 88lbs, 1500yd
hinta posteineen 146.26eur.

Poissa Veku1

• Admin
  • Merikalastuksen osaaja
  • *
« Vastaus #2 : 31.10.12 - klo:12:01 »
Ja jenkeistä saa halvemmallakin mutta tossa yksi esimerkki brittien hinnoista...

http://www.ebay.co.uk/itm/POWERPRO-BRAID-GREEN-80Ib-1500-yd-CARP-PIKE-POWER-PRO-/110952558388?pt=UK_SportsLeisure_Fishing_Line_JN&hash=item19d549af34#shId

Tuntuu noi hinnat ulkomailla vaihtelevan... Pointtina on kuitenkin myös se että tilatut siimat on ns.tuoreita eikä vuosia varastossa seisseitä ja välttyy niiltä riskeiltä mitä ulkomailta tilaaminen joskus tuo tullessaan. Jos joku haluaa pistää vastaavan kimpan pystyyn ja saa halvemmalla siimat, niin toki olen itsekkin halukas lähtemään mukaan mutta mulle tuo hinta on riittävän halpa vaikkakin ulkomailta saisikin muutaman euron tai jopa kympin halvemmalla.
« Viimeksi muokattu: 31.10.12 - klo:17:40 kirjoittanut Veku1 »

Poissa Veku1

• Admin
  • Merikalastuksen osaaja
  • *
« Vastaus #3 : 05.11.12 - klo:21:54 »
Nostellaanpa vähän....
Eli vielä mahdollisuus osallistua kimppaan....