Kirjoittaja Aihe: Pää "trofee"  (Luettu 8108 kertaa)

Poissa JElure

• Norjankävijä
  • *
Re: Pää "trofee"
« Vastaus #15 : 13.03.06 - klo:21:04 »
Lainaus käyttäjältä: "Jani"
Onkos kukkaan ottany nuihen kissojen päitä ja kuivattanu? Ainaki hauven piästä tulloo hyvän näkönen, ja kestää kun ensin kuivattaa ja sitten lakkovvaa.

Hmm. Kukahan ois tommosen hauki trofeen tehny?? Janihan onkin nähny sen meijän.. miulla on pajalla komistuksena n. 8kg enkka hauen pää. Viime kesänä saatu. Tuli aika hyvän näkönen. Kesällä värjötteli auringossa ja syksyllä vietiin pannuhuoneeseen kuivumaan. Lopulta vedin Mastonin metallic spray lakalla päälle. Tuli siten mukava kiillekin siihen.  :D

Poissa Migulinos

• Vakavampi harrastaja
  • *
Pää "trofee"
« Vastaus #16 : 13.03.06 - klo:21:19 »
Itekkin yritin haukien päitä kuivattaa, mutta ne rupes haiseen niin pahalle, että ne oli pakko heittää pois!
Parempi kala veneessä kuin mies vedessä

Poissa JElure

• Norjankävijä
  • *
Pää "trofee"
« Vastaus #17 : 13.03.06 - klo:21:27 »

JEE. onnistu kuvan laitto. Pientä kikkaa. :lol:
No tässä on huono kuva siitä päästä. Sisällä miun tekemiä vaappuja. voin näpätä paremmankin jos näkys häjyt silmät.  :twisted:

Poissa Perttu/Kislex

• Norjankävijä
  • *
Pää "trofee"
« Vastaus #18 : 14.03.06 - klo:12:50 »
kerran ysillä käytiin luokkaretkellä norjassa lofooteilla.parilla,mm mulla oli haspelit messissä siellä..(on kyllä hyrrään verrattuna huono vehe norjassa)..sieltähän tuli kaikkeeta önniäistä pohjasta,mitä ny esim älyttömän ruma simppu yms..tehtiin niin että pistettiin ne heti delaamisen jälkeen äkäseen spriihin ja annettiin olla siellä.hyvin säilyy,en tiedä pelkästä päästä mutta koko kala säilyy ainakin 20 vuotta!!oon nähny hain poikasen joka oli pyydetty joskus 1984 ja hyvänä oli 8) niin että ne jotka kärsii vanhenemisesta,antaa mennä vaan,spriitä saa huoltoasemalta 8)  8)  8) ........

Poissa Perttu/Kislex

• Norjankävijä
  • *
Pää "trofee"
« Vastaus #19 : 14.03.06 - klo:13:03 »
pelkän pään resepti on se että tunkee sen muurahaispesään ja antaa niiden kaluta se tyhjäksi.mut pieni vinkki, pistäkää se suljettuun häkkiin ennenku yritättä mitään.ite mulla meni 4.5 kg kislexin pää sen mukana ku joku tuhannen elukka kävi syömäsä sen.vieläki harmittaa

Poissa JElure

• Norjankävijä
  • *
Pää "trofee"
« Vastaus #20 : 14.03.06 - klo:17:23 »
:D  :D

Poissa Migulinos

• Vakavampi harrastaja
  • *
Pää "trofee"
« Vastaus #21 : 14.03.06 - klo:18:37 »
Entä jos eläin vie häkinkin mukanaan?  :lol:  :lol:
Parempi kala veneessä kuin mies vedessä

Poissa Mauno / Merikalastus.info

• Admin
  • Lähes Kaiken Merikalastuksesta Tietävä
  • *
  • MC-Team
    • RP-Team
Pää "trofee"
« Vastaus #22 : 14.03.06 - klo:18:51 »
Ite oon laittanu hauenpäähän silmänreiästä ohuen rautalangan puuhun kiinni ja sitte muurahaispesään pää.
Myös vahingosta viisastuneena, ku muutamat hauenpäät menny parempiin suihin.
Heleppo kaivella "valmis" pää muurahaispesästä, ku vetelee vaan rautalangasta pään maanpinnalle.