Kirjoittaja Aihe: Joulu  (Luettu 1831 kertaa)

Poissa Kiesus

• Vakavampi harrastaja
  • *
Joulu
« : 22.12.11 - klo:01:04 »
Pukilta kalastusvälineitä.?

Noniin kohta pukki on taas ovella ja toivottavasti tuo edes jotenkin kalastukseen liittyvia lahjoja.

Senverran sisäpiiritietoa on ettö jonkunmoinen setti jigejä todennäköisesti harmaaparralla pitäisi olla reessä.

Tämä toivomus oli senverran selkeä että jos pukki ei ole tätä tajunnut niin ajattelin käännytää koko orkesterin muoreineen ja tonttuineen ovelta takaisin, ja
pyydän jättämään perhen muut lahjat eteiseen ja toimitan ne itse asianomaisliie.

Noh lauantai iltana tuon näkee että kuinka vakavasti tähän harrastikseen Korvatunturilla suhtaudutaan, mutta näin kai voi
sanoa että jos ei kääröäkään niin se on välit poikki.

Poissa kalamika

• Norjankävijä
  • *
Vs: Joulu
« Vastaus #1 : 23.12.11 - klo:16:01 »
Työkiire ovat syöneet ajan jottei pukilta osaa toivoa lisää kalavehkeitä. Tosin uusi vuosi tuo uusia löytöjäjä :o
Hyvää Joulua !
Voi kun pääsis kalalle..

Poissa tonimv

• Yleisvalvoja
  • Lähes Kaiken Merikalastuksesta Tietävä
  • *
« Vastaus #2 : 23.12.11 - klo:17:25 »
Mulle ei ole pukki tuonu milloinkaan kalavehkeitä. Oon ilmottanu korvatunturille , et jos ja kun muori ei tiedä mitä isäntä haluaa , niin on varmempi pelailla lahjakorteilla  ;D

Poissa Vesa H

• Norjankävijä
  • *
« Vastaus #3 : 24.12.11 - klo:04:33 »
Mulle pitäisi huhujen mukaan tulla viime kesän norjanreissulta ihka-aito valokuvakirja :)
Toiset huhut kertoo ettei oo ihan vielä aatoksi ehtinyt... Mutta jos vastaa odotuksia niin ajattelin että pitää ottaa tavaksi ja teettää joka reissulta omansa, se  kun käy nykyään aika helposti eikä hintakaan päätä huimaa. Varsinkin jos pukinkonttiin tilaa.

Poissa Kiesus

• Vakavampi harrastaja
  • *
« Vastaus #4 : 26.12.11 - klo:02:07 »
Noh kuten aavistelinkin niin reessä oli jonkunmoinen satsi Royrber jigejä extra häntineen  ja lisänä jonkunmoinen läjä magic minnow jigheadeja vai mitä ne ny oli.

Kaiken ruununa kahvekuppi johon oli painettu meikäläisen pönötyskuva 15kg pallaksen kanssa.

Kaikkea nuo akat keksii kertakaikkian niin oli  sydäntäliikauttava kuva kupissa.

edit. Tässäpä pukin tuliaiset joilla on ajatus tehdä pieni lovi Arnöyan alueen kalapopulaatioon ensi suvena.

« Viimeksi muokattu: 27.12.11 - klo:13:14 kirjoittanut Kiesus »