Kirjoittaja Aihe: Turskankalastuksen MM-kisat  (Luettu 4830 kertaa)

Poissa Sepi-?

• Yleisvalvoja
  • Vakavampi harrastaja
  • *
  • Onkivamies
Turskankalastuksen MM-kisat
« : 28.12.09 - klo:01:24 »
Svolværissä järjestetään joka vuosi turskankalastuksen maailmanmestaruuskisat. Tänä vuonna mestaruudesta kisataan maaliskuussa ja Skjærbrygga on oivallinen paikka majoittua kisojen aikaan. Ota yhteyttä maaliskuun puoleenväliin mennessä jos haluat osallistua kisoihin, siis tuonne sivustoon. http://www.skjaerbrygga.no/index_fi.html

Sinne vaan porukkaa hakemaan mitalit kotiin.

Poissa tonimv

• Yleisvalvoja
  • Lähes Kaiken Merikalastuksesta Tietävä
  • *
Vs: Turskankalastuksen MM-kisat
« Vastaus #1 : 28.12.09 - klo:09:43 »
Maaliskuussa oon kyllä menossa Norjaan , mut tarkotus on mennä Andörjalle. Eihän siitä kyllä paljoa tulis matkaa tuonne kisoihinkaan...

Poissa Jani

• Yleisvalvoja
  • *
« Vastaus #2 : 28.12.09 - klo:14:08 »
Yleisestikkin ottaen, pitäs saaha porukkaa aktivoitumaan noihin Pohjosmaisiin merikalastus kipailuihin. Ainoa "suomalais edustus" on muutaman Ruotsissa asuvan, Ruotsin passin omaavan suomalaisen varassa.
Ite lähen Langesundin kilpailuihin heti, kun saan merikelpoisen vähintään 5m pitkän veneen, ja 1-2 kaveria matkaan mukaan. Ei noihin niin pitkämatka kuitenkaan ole.

Poissa tonimv

• Yleisvalvoja
  • *
« Vastaus #3 : 02.01.10 - klo:19:49 »
Tuo kisa sattuu pahimmoilleen maaliskuun loppuun , joten tältä vuodelta jää kyllä tämä kokeilematta. Ite ku oon menossa jo viikolla 9 tai 10 , niin ei viittis näin talviaikaan tehdä 2 reissua muutaman viikon välein...

Poissa tonimv

• Yleisvalvoja
  • *
« Vastaus #4 : 04.02.10 - klo:11:10 »
Tuonne ei taida olla menijöitä tältä saitilta. Vai mitenkä on.

Poissa Kalaparkki

• Yleisvalvoja
  • Merikalastuksen osaaja
  • *
« Vastaus #5 : 04.02.10 - klo:18:31 »
Tuonne ei taida olla menijöitä tältä saitilta. Vai mitenkä on.

Tämä tuli havaittua itse asiassa vasta nyt...
Melkein pakkohan tuonne olisi lähteä, jos ei merelle, niin ainakin rantaan terävän veitsen kanssa odottamaan nyljettäviä..
Vakavasti ottaen, nyt pitää ryhtyä selvittelemään asiaa. Tonimv lähtee mun kanssa, vai mitä?  ;)

Poissa tonimv

• Yleisvalvoja
  • *
« Vastaus #6 : 04.02.10 - klo:20:09 »
Pahimoilleen lähen paria viikkoa aikasemmin Andörjalle päin kun on töistä lomaa , joten nyt nuo kisat jää väliin. Mielenkiintoista olis kyllä käydä pistäytymässä ihan kilpailu meinigillä ja samalla sais kalaparkkikin nahkatakki aineksia.