Kirjoittaja Aihe: Kanadan itarannikko ja Hudson Bay  (Luettu 5102 kertaa)

Poissa Obispo

• Norjankävijä
  • *
Kanadan itarannikko ja Hudson Bay
« : 15.09.09 - klo:00:29 »
Tervehdys,

Tuli muutto kylmempaan ilmanalaan, onko kellaan kokemusta sinievatonnikalan, miekkakalan, makojen ja sinihain pyynnista St. Lawrencen lahdella ym. Quebec-Nova Scotia-New Foundland alueelta? Tietoa kalastaja ystavallisista marinoista otetaan myos mielellaan vastaan.

Obispo

Poissa Pete Peltonen

• Admin
  • Lähes Kaiken Merikalastuksesta Tietävä
  • *
    • http://www.crazy-cod.com
Vs: Kanadan itarannikko ja Hudson Bay
« Vastaus #1 : 16.09.09 - klo:00:25 »
wow, aika kauas muutit!

enpäs osaa antaa minkäänsortin neuvoa, mutta veikkaanpa että saat neuvoja aika äkkiä paikallisilta  ;D

Lienee kohtalaisia lohijokiakin sillä suunnalla  ;)
Petri

http://www.crazy-cod.com - kalastusleiri Arnöyalla, ulkomeren äärellä!

Poissa Jani

• Yleisvalvoja
  • *
« Vastaus #2 : 16.09.09 - klo:20:29 »
En osaa tarkemmin vielä sanoo, muuta voin kysellä, kaveri asuu Ottawassa ja on kotosi New Founlandista. Itekki oon käyny New Founlandin "pääkaupungissa" St.Johnissa, ja sieltä uskosin löytyvän kalastusmahollisuuksia. Ainakin satama on iso ja kalaravintoloita jokalähtöön. Pienenä pointtina, että kaupungin kaikki baarit  on kaikki saman kadun varrella. ;D

Onnittelut uuvesta asuinpaikasta.

Poissa Obispo

• Norjankävijä
  • *
« Vastaus #3 : 18.09.09 - klo:15:48 »
Kiitos, neuvot otetaan mielenkiinnolla vastaan. Ajoin veneen tanne kevaalla Havannasta ja se talvehtii Montrealissa, mutta ensi kesaksi pitaisi saada se kalapaikkojen laheisyyteen. Olen kuullut Bermudan kalamiehilta paljon hyvaa Halifaxin tonnikalan pyynnista, mutta se on pikkuisen liian pitkalla kotoa paatin sijoitusta ajatellen. Halifaxissa alkoi sinieva sesonki nyt syyskuussa, mutta luulen etta tana syksyna ei kylla ehdi kayda kokeilemassa.

Obispo

Poissa tonimv

• Yleisvalvoja
  • *
« Vastaus #4 : 20.09.09 - klo:12:11 »
On varmaan ollu mukava reissu ajella Kuubasta Kanadaan , piditkö edes kalastustaukoja matkalla...
Tammikuussa oon käyny tuolla Halifaxissa  ja silloin oli kyllä koko rannikko aivan jäässä. Varmaan tuolla korkeudalla on tuo talvikalastus jonkin verran rajoittunutta  :-\

Poissa Obispo

• Norjankävijä
  • *
« Vastaus #5 : 21.09.09 - klo:02:56 »
Olis ollut kiva reissu jos olisi ollut aikaa ajaa se huviajona eika siirtona. Nyt ajettiin se Suomesta lentaneen kaverin kanssa 20 paivassa, matkaa tuli noin 1800nm kun ajettiin Miami-Norfolk vali Intercoastal Waterway:ta. Ei valitettavasi ollut aikaa kalastaa ja suurin osa kalastuskamoista kuten outriggerit ja raskaat kelat purin konttiin muuttokuorman mukaan jo Havannassa. Mutta opettavainen reissu ja nyt on paatti Kanadassa odottamassa uusia seikkailuja...

Obispo