Sivuja: 1 [2]   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: Crazy Cod Camp avataan 2010!!!  (Luettu 6539 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Kristian
Vakavampi harrastaja
*
Poissa Poissa

« Vastaus #15 : 23.10.10 - klo:17:37 »

Jepps, mä kalastelin Shimano Hyperloopilla 1,65 ja Shakespeat elite boat 30lbs 7` viimme vuonna, molemmat ihan eri maata mutta hyvät.
Vuodelle 2011 ostettu AVET JX 4.6 ja BFT Sea Strike 20lb( riittää pallakselle), siimaksi tähän settiin tulee Strike Wire multi color 0,36( väri vaihtuu 10m välein) joten  ei tarvitte siimalaskuria  Hymyilee sain infoa yheltä Norjalaiselta että kannattaa ostaa 0,36 paksuus jos meinaa yrittää isoa pallasta, vuonna 2011 Söröyalle Virnistää
tallennettu

Jani
Yleisvalvoja
*
Poissa Poissa

« Vastaus #16 : 06.12.10 - klo:16:49 »

Tere vaan. Olin joskus jostain lukevinani, että Crazy Cod Campin suunnalla oli johonkin aikaan talvesta mahollisuus ISOON seitiin, ja jos oli, niin mikä aika talvesta oli kyseessä (jotenkin on mielessä että kevät talven joku kuukausi mainittiin) ? En nyt löytäny hakemallakaan enää juttua asiasta, joten muistanko sittenkin väärin?
tallennettu

« Vastaus #17 : 11.12.10 - klo:21:02 »

Moro Jani,

ISON seitin pyyntiaika on parhaimmillaan elokuun puolivälistä syyskuun lopulle. Toki avomereltä sitä löytyy ympäri vuoden. Avomeri= Innerbaen, Storskalltaren.

Keväällä maalis-huhtikuussa sen sijaan on mahdollista pyytää todella suurta turskaa, Skrei tulee Barentsinmereltä ja Atlantilta kutemaan rannikoille, ja Arnöya on yksi Hot Spot:eista tässä hommassa. Jostain syystä Skrein muutto on siirtynyt ajan satossa pohjoisemmaksi, ja esimerkiksi Lofooteille sitä tulee vähemmän kuin aikaisemmin.

tallennettu

Petri

http://www.crazy-cod.com - kalastusleiri Arnöyalla, ulkomeren äärellä!

Jani
Yleisvalvoja
*
Poissa Poissa

« Vastaus #18 : 16.12.10 - klo:19:06 »

No sitten olin sotkenu seitin turskaan, joku mielikuva oli, että jotain isoa kannattaa pyytä maaliskuussa.
tallennettu

Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: