Sivuja: [1] 2   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: Crazy Cod Camp avataan 2010!!!  (Luettu 6207 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
« : 09.09.09 - klo:19:14 »

kaudelle 2010 on tulossa tarjolle täysin uusi paikka, Arnöyan saarelle noin 120km Skibotnista pohjoiseen. Saareen on noin 30 minuutin edullinen lauttayhteys Skjervöyn sillan läheisyydestä. Sijainti Arnöyan ja Lauköyan välisessä salmessa eli kalaan pääsee kovemmallakin tuulella!

Leirillä on käytössä noin 150 neliömetrin talo, jossa yläkerrassa neljä makuuhuonetta yhdelle ja yksi makuuhuone kahdelle, wc ja suihku, keskikerroksessa täysin varusteltu keittiö, olohuone ja ruokailuhuone. Alakerrassa kuivaushuone, pukuhuone, suihku ja (sähkö)SAUNA  Virnistää sekä Juk-Sa:n kalastusvälineliike.

Venekalustona toistaiseksi vain yksi Kvärnö-vene, tarvittaessa voidaan järjestää lisäveneitä. Kvärnön pituus 575cm. Koneena Honda BF 60hv  ja plotterina / kaikuna Garmin 520 S.

Pelastusliivejä löytyy talon puolesta.

Lisätietoa, hinnat & varaustiedustelut www.tyrskyturska.net/ma_juksa.html sekä myöhemmin osoitteesta www.crazy-cod.com

Tervetuloa kalaan, Arnöya on ulommaisin saari avomeren reunalla ja alueelta on saatu tänä kesänä runsaasti suuria turskia, seitiä, ruijanpallasta sekä tietenkin kissakalaa! Runsaista saaliistaan tunnettu Storskalltaren-matalikko on täältä käsin helposti tavoitettavissa eli tyyninä päivinä elämäsi kalansaalis on alle tunnin ajon päässä!!!
« Viimeksi muokattu: 16.10.09 - klo:17:11 kirjoittanut Petri / Tyrskyturska » tallennettu

Petri

http://www.crazy-cod.com - kalastusleiri Arnöyalla, ulkomeren äärellä!

« Vastaus #1 : 18.09.09 - klo:19:55 »

http://www.tyrskyturska.net/ma_juksa.html <-- viimeisimmät uutiset & päivitykset!
« Viimeksi muokattu: 19.09.09 - klo:17:45 kirjoittanut Petri / Tyrskyturska » tallennettu

Petri

Kiesus
Norjankävijä
*
Poissa Poissa

« Vastaus #2 : 31.10.09 - klo:00:07 »

Eli tuonneha met ens heinäkuussa suuntaamme, joten kerrohan että kuinka laajat valikoimat tuossa kalastuskaupassa on.
Lähinnä meinasin että jos sattuu vapoja tai keloja porsimaan, mutta noin yleesäkkin ottaen.
Ajatuksissa on muutoinkin avata ketju ko.paikkaa koskien,mutta lähdetään tästä liiketeeseen.
tallennettu

« Vastaus #3 : 06.11.09 - klo:17:43 »

Juk-San valikoimaan tuonne Crazy Cod Campiin tulee pienempi valikoima kuin nettikaupassa, mutta tarpeellista tavaraa tulee löytymään eli Stormin jigejä, Volker Dapozin  Sea Waver Giant jigipäitä & niihin sopivia jigejä, perusjigejä & päitä, pilkkejä, koukkuja (Mustad ja Owner), siimoja, leikareita painoja ja muuta pikkusälää sekä tietenkin vapoja ja keloja jos kamppeet pettävät. Putiikki tulee olemaan auki itseplaveluperiaatteella eli toimii vähän niinkuin hotellin minibaari. Ostamasi tuotteet veloitetaan lähtiessäsi.

Toki paikallakin on henkilökuntaa, itse olen luultavasti koko kesäkuun Norjassa ja asun aivan leirin naapurissa. 
tallennettu

Petri

Lurkken
Norjan merikalastuksesta kiinnostunut

Poissa Poissa

« Vastaus #4 : 27.02.10 - klo:19:15 »

Tiedä sitten onko tämä oikea paikka tiedustella asiasta, mutta olisin kysynyt, että millaisella aikataululla noista varaustiedusteluista saa jonkunlaista vastausta tms. Itse laitoin varaustiedustelun Heinäkuun ensimmäisestä viikosta muistaakseni n. 2 vkoa sitten perjantaina eikä vastausta ole vielä kuulunut. Hätäilenkö liikaa vai millainen on käytäntö varaustiedustelujen kanssa?
tallennettu

Sepi-?
Yleisvalvoja
*
Poissa Poissa

Onkivamies-onkivamies

« Vastaus #5 : 27.02.10 - klo:19:51 »

Mitä jos soittaisit suoraan Petrille, niin saat luultavasti tiedon heti.
Näin ainakin itse tekisin jo ennen kahta viikkoa.
0400-738964 / Petri Peltonen (iltaisin)

* kfdiqstb.gif (17.26 kilotavua, 100x100 - tarkasteltu 602 kertaa.)
tallennettu

Kiesus
Norjankävijä
*
Poissa Poissa

« Vastaus #6 : 27.02.10 - klo:20:04 »

No senverran tietoa tuosta ajankohdasta  että heinäkuun eka viikko pitäis olla meille varattu.
tallennettu

« Vastaus #7 : 27.02.10 - klo:23:26 »

Tiedä sitten onko tämä oikea paikka tiedustella asiasta, mutta olisin kysynyt, että millaisella aikataululla noista varaustiedusteluista saa jonkunlaista vastausta tms. Itse laitoin varaustiedustelun Heinäkuun ensimmäisestä viikosta muistaakseni n. 2 vkoa sitten perjantaina eikä vastausta ole vielä kuulunut. Hätäilenkö liikaa vai millainen on käytäntö varaustiedustelujen kanssa?

lähetin juuri sähköpostia sinulle asiasta...

petri
tallennettu

Petri

petteroes
Norjankävijä
*
Poissa Poissa

« Vastaus #8 : 28.02.10 - klo:15:39 »

Minulla samoja ongelmia, laitoin pari kertaa s-postia ja kerran kokeilin soittaa. Ei ole vielä kuulunut onnistuiko varaus tuolle tiedustelemalleni viikolle.
tallennettu

« Vastaus #9 : 01.03.10 - klo:19:03 »

No niin, tiedustelulomakkeita on tipahdellut väärän postikansioon eli selkeästi ovat jääneet huomaamatta.

Nyt pitäisi tulla varaustiedusteluihin vastaus päivän parin sisällä  Virnistää

Petteroes sai leirin ja veneen haluamalleen viikolle.
tallennettu

Petri

petljakov
Norjankävijä
*
Poissa Poissa

« Vastaus #10 : 26.03.10 - klo:20:26 »

Onko kalanperkauspaikkaa (tyhmä kysymys ...?)
tallennettu

BXTR
Vieras
« Vastaus #11 : 22.10.10 - klo:23:30 »

Moi, Olisi mietinnässä vko 20 tai 21, 2011 Crazy Codissa, lähetin muutamaan otteeseen viestiä alkuviikosta, mutta vielä ei ole tullut vastausta Petriltä.

Kova kuume ensikertalaisena sinne (kerran käynyt kallion päältä heittelemässä ja jäi sydämeen pieni palo pohjois norjasta).

Vanhat järvikalastus vehkeet ei oikein sovi ko. tilaisuuteen, joten olen viimeisen viikon tutustunut forumeihin ja erilaisiin keloihin, vapoihin yms. Kyllähän sen ymmärtää että ihmisillä on omat mieltymyksensä eri keloihin ja vapoihin, mutta kun "ummikkona" yritin saada selvyyttä oikeisiin välineisiin ja just olin päättämässä jonkun lukemanni perusteella kelan, joku toinen keksi siitä jotain "huonoa" / välttävää, joten tilasin sitten tänään omin päin BassPro:sta Pennin 340GT2:n(siimaa tuntuu mahtuvan ja välityksetin ovat ilmeisesti ok:t, 3.3:1). Onko kokemusta ko. kelasta? Vapojakin olisi monta, mutta mitä suosittelette siihen vavaksi.
Varmaan rissapää pitäisi vaihtaa joka tapauksessa vapaan (todennäköisesti taas mieltymyskysymys, mutta kyselen kuitenkin)?

Kommentteja?
tallennettu

Kristian
Vakavampi harrastaja
*
Poissa Poissa

« Vastaus #12 : 23.10.10 - klo:09:21 »

Moi,

Mulla on tuo Penn 340gt2 kela, se oli viimme vuonna ykkös kelana mulla. Kaudelle 2011 se menee varakelaks, se on ihan hyvä kela MUTTA turhan painava (melkeen kilo)  ja välitys VÄHÄ turhan pieni Hymyilee. Pitkän kalastusviikon aikana se kilo on aika paljon, mutta niinkun sanoin hyvä kela muuten. Vapojen kaa kannattaa kokeilla mistä tykkää, mutta jätä rissat pois.

Kireitä siimoja
tallennettu

jester burk II
Norjankävijä
*
Poissa Poissa

« Vastaus #13 : 23.10.10 - klo:12:02 »

Penn 340GT² sopii hyvin suurten kalojen ongintaan syvässä vedessä kestävyytensä ja suuren siimatilavuutensa takia. Jos toisaalta kalastetaan aktiivisesti pilkkimällä tai jigillä tulee kela/vapayhdistelmän olla mahdollisimman kevyt, kuitenkaan kestävyydestä tinkimättä. Itse käytän Penn 320GTI:tä ja Okuma Convector 30 D LC:tä sekä Vapoina Shimano TLD MH 7´ 15-30lb:n ja Kinetic Bulldog 7´20-50lb:n vapoja aktiiviseen kalastukseen. Siimoina Firelineä 0,20-0,25 paksuuksissa. Ohuemmalla siimalla on pienempi veden vastus mikä auttaa pitämään pilkkiä kalastavalla alueella pidempään. Laskurikelasta on apua kalastettaessa välivesilajeja kuten sei, lyyraturska , makrilli jne. Jos tietoisesti haetaan pelkästään megapallasta tai 20kg+turskaa voi tietysti valita järeämmät välineet.
tallennettu

BXTR
Vieras
« Vastaus #14 : 23.10.10 - klo:16:08 »

Kiitoksia vinkeistä, katsotaan miten sopii minun vartalolle tuo 340:nen. Jostainhan sitä on aloitettava tämäkin hauskuus. Onneksi/valitettavasti tässä nyt on vielä aikaa kerätä sopivia kamoja mahdolliseen reissuun.
tallennettu

Sivuja: [1] 2   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: