Terve Jani,
Minä ainakin olen sitä mieltä, että noilla välineillä pärjäät loistavasti tuolla vapun reissulla ja muillakin Norjan reissuilla.
Itsekkään en ole kuin kerran kalastanut sellaisessa paikassa, jossa Abu 10000 puola meni tyhjäksi.
Minä korvaan tuon siimakapasiteetin raa'alla voimalla, koska siimavahvuuteni tuossa Abussa on 355m / 0.52mm kuitua (vetolujuus 72kg :shock: ), elikkä jos meinaa siima loppua, väännän jarrun tappiin ja silloin käydään taistelua kala vs. kalastaja. Siima ei ainakaan mene poikki :!:
Eiköhän me kuitenkin vappuna kalastella ihan "normaaleissa" syvyyksissä (50-200m), joihin sinun siimakapasiteetti ja välineet ovat oikein hyviä, eivätkä lainkaan alimitoitettuja.
Jos itsekkin olen reissut pärjännyt tuolla 355m siimakapasiteetilla, niin minullahan on "alomitoitetut" välineet verrattuna noihin sinun keloihin.
Hommaat vaan kunnon jäykän kepin kelan jatkoksi ja noita peruspilkkejä, painoja, isoja koukkuja, "kumimatoja", likoja, leikareita ja kunnon uistinrenkaita
(näitä kaikkia löytyy edullisesti JUK-SA:sta), niin johan on vappuna kalantulo taattua :!:
Yritetään löytää Pete jostakin kommentoimaan, koska hänhän tuntee parhaiten nuo Lyngenin vedet :!:
TERVETULOA vaan vappuna reissuun mukaan.
Meillähän alkaa jo kertymään loistava porukka vappukekereihin