Kirjoittaja Aihe: Oletteko tilanneet uistimia nettikaupoista ulkomailta?  (Luettu 8294 kertaa)

Poissa JuhaS14

• Vakavampi harrastaja
  • *
    • http://www.heittokalastus.info
Täällä kun nuo varsinaisesti "ison veden" kalastukseen tarkoitetut uistimet on vähän kortilla, niin oletteko tilanneet mielenkiintoisia vieheitä joistakin nettikaupoista? Millaisia vieheitä? Mistä nettikaupoista? Menikö kaikki hyvin?

Esim. RApalallakin on aika paljon "ison kalan" pyyntiin tarkoittuja uittimia, mutta niitä ei suomen markkinoilla myydä ollenkaan, joten oletteko tilanneet näitä esim. ulkomailta?

Poissa Mauno / Merikalastus.info

• Admin
  • Lähes Kaiken Merikalastuksesta Tietävä
  • *
  • MC-Team
    • RP-Team
Vs: Oletteko tilanneet uistimia nettikaupoista ulkomailta?
« Vastaus #1 : 05.01.07 - klo:23:06 »
Janin kanssa tilattiin Saksasta monenlaista tarviketta isoille vesille,mutta kaikki ei mennyt, niinkuin piti >:(

Jani voi kertoa aiheesta lisää, ku toimi Suomen päässä vastuuhenkilönä ja mun mielestä voit mainita täällä sen firman nimenkin, niin osaa muutkin varoa ko. kauppaa!

Poissa Jani

• Yleisvalvoja
  • *
« Vastaus #2 : 05.01.07 - klo:23:13 »
Joo, täältä ei kannata tilata: http://www.angel-domaene.de/ .Nypyn ja Maunon kanssa tehttiin vuos sitte yhtteis tillaus, jollain 500€. Noin 280€ tuli väärrää tavarraa ja osa ei tullu ollenkkaan, esim 200kpl 20mm vieherenkaita oli vaihtunu matkalla 17mm renkkaiks, ja puolet kolomihaara koukuista ei tullu ollenkkaan, lähes kaikki tavara oli muuta ku tilattiin. Lupasivat seurraavasta tillauksesta hyvittää 50€, arvatkaahan onko tullu tilattuu uuvesttaan?? Oon aatellu että pitäs saaha nää moitteet saksalaiselle kalastus voorumille saksaks, voisivat sitte ehkä tehäkkii jottain asialle, PASKIAISET  >:( >:( >:( Muutenkkii oli ihan ala-arvosta asiakaspalavelua. >:( >:( >:(

Poissa jpsuominen

• Yleisvalvoja
  • Merikalastuksen osaaja
  • *
« Vastaus #3 : 06.01.07 - klo:02:14 »
Uistimia ei, mutta kaikenlaista muuta tilpehööriä on kyllä tilattu. Koukkuja, lenkkejä, leikareita, lukkoja, valumuotteja, vapoja, keloja... Kertaakaan ei ole mitään ongelmaa ollut, ja todennäköisesti tulen vastedeskin kaikki "erikoisvälineet" tilaamaan netin kautta.

Poissa poka

• Yleisvalvoja
  • *
« Vastaus #4 : 06.01.07 - klo:11:29 »
Mää oon löytänyt hyvän paikan mistä oon ostanut jigejä ja koukkuja yms sälää.. Eli täältä..

Ja täältä tilasin siimaa pari kilometriä.. On melko edullista dyneemaa.. Ja ei ainakaan vielä ole ollut moitteen sanaa..