Kirjoittaja Aihe: Marlinin uistelukisat Mauritiuksella  (Luettu 17279 kertaa)

Poissa Nypy/RP-Team

• Lähes Kaiken Merikalastuksesta Tietävä
  • *
    • http://www.rpteam.net
Vs: Marlinin uistelukisat Mauritiuksella
« Vastaus #30 : 02.01.07 - klo:23:15 »
ne on jotain tarjousmatkoja ja niitä oli 6:lle, nyt enään 2:lle jos sitäkään.
ainoa koneen vaihto on tukholmassa, välilasku ja tunnin tupakkatauko arabi emiraateissa.
tarkotus hommata 2 kameraa, sonyn 20gt:n kovalevyllä oleva videokamera ja olympuksen vesitiivis pokkari, toivotaan, että saa kuvattavaa riittävästi.
kukahan siellä kisassa määrää kalastuspaikat, vieheet ilmeisesti ainakin saa itse päättää.
paikallinen hintataso on melkoisen edullinen, kaupan kassa tienaa n 100e/kk ja 300e/kk elää kuulemma hyvin näin länsimainenkin
ypy/rp-team
www.rpteam.net

Poissa Nypy/RP-Team

• *
« Vastaus #31 : 02.01.07 - klo:23:16 »
nii, ja olut maksaa 30c :D
ypy/rp-team
www.rpteam.net

Poissa jpsuominen

• Yleisvalvoja
  • Merikalastuksen osaaja
  • *
« Vastaus #32 : 03.01.07 - klo:08:39 »
kukahan siellä kisassa määrää kalastuspaikat, vieheet ilmeisesti ainakin saa itse päättää.

Kippari varmaankin ehdottaa jotain sopivaa sotasuunnitelmaa aina joka päivälle, ja eiköhän se vieheidenkin valinta jää miehistön harteille. Ainakaan itselläni ei nuo marliinin ottivärit Mauritiuksella ole niin kovin hyvin hanskassa... :) Maksavana asiakkaanahan sitä silti kyydissä ollaan, joten kaipa sitä jonkin asteen veto-oikeus on, mutta itse en tosiaan lähtisi miehistön ammattitaitoa kyseenalaistamaan.

Poissa Kala-Harri

• Norjankävijä
  • *
  • Komeutta kalavesille silvuplee
    • Kala-Harri kotisivut
« Vastaus #33 : 04.01.07 - klo:11:12 »
www.mtv3.fi/matkailu/arkisto.shtml?40168 - 42k - Lisätulos -
Tuolta löytyy jotain infoa Mauritiukselta. Lisäksi minun kotisivuilla on linkki CHX Travel matkatoimistoon, josta välillä saa huippuedullisia Mauritiuksen matkoja.
Olen käynyt tuolla 4 kertaa ja onhan se huippupaikka. Ainoa haittapuoli on helkutin pitkä lento, mutta kauas on aina pitkä matka.
Kateus on ansaittava

Poissa Kala-Harri

• Norjankävijä
  • *
  • Komeutta kalavesille silvuplee
    • Kala-Harri kotisivut
« Vastaus #34 : 11.01.07 - klo:13:08 »
Havaijilla on kisa tänä vuonna myöskin. Nyt olen kartoittamassa muitakin kisoja. Onko tullut vastaan tuon Havaijin ja Mauritiuksen kisojen lisäksi joitain muita isompia kisoja. Täällä olisi pari kolme ukkoa lähdössä johonkin isompaan kisaan.
Kateus on ansaittava

Poissa Obispo

• Norjankävijä
  • *
« Vastaus #35 : 15.03.07 - klo:09:07 »
Allekirjoittanut kasaa tiimia Hemingway-tournamenttiin kesakuun alussa Havannassa. Jos joku on menossa Karibian alueen kisoihin niin kiinnostaa, etenkin jos ko. kilpailussa on jaossa paikka Cabo San Lucas:n MM-kisaan.

Poissa Mauno / Merikalastus.info

• Admin
  • *
  • MC-Team
    • RP-Team
« Vastaus #36 : 15.03.07 - klo:09:54 »
Tervetuloa Obispo foorumiin :)

Ihanko pääsääntöisesti asustelet Havannassa, kuten tuossa sun profiilissa kerrotaan?
Erittän mukavaa olisi kuulla kalastuksesta enemmänkin sieltäpäin maailmaa ja ehdottomasti kerro ihmeessä sitten meille raporttia tuosta kesäkuun Hemingway-tournamentista (ja toki ilman muuta muistakin kalastusreissuistasi).

Poissa Obispo

• Norjankävijä
  • *
« Vastaus #37 : 16.03.07 - klo:03:24 »
Kiitos, mukava loytaa muita avomeri kalstuksesta kiinnostuneita.

Joo, asustelen taalla, opettelen raskasta vapakalastusta ja harpuuna kalastusta aloittelen. Olen kalastellut taalla puolisentoista vuotta vuokra veneista seka  kanootista ja rannalta paikallisten kanssa. Olin viime vuonna Hemingwayssa Bermudan teamin mukana "observer:ina" ja tana vuonna aion osallistua ainakin Hemingway tournamenttiin...
Sain viimein oman kalaveneen tanne, joten odotukset on korkealla talle vuodelle.

Poissa Nypy/RP-Team

• *
« Vastaus #38 : 23.03.07 - klo:22:33 »
no, nyt on reissu heitetty, 24t matkustusta takana ja monta kokemusta rikkaampana takaisin.

kalastus mahtavaa, tosin aina kelien armoilla, selkää kun on muutama tuhat kilometriä ja aallot sen mukaisia.
pyörremyrskyn reunnan aiheuttama kova tuuli peruutti parin päivän kalastuksen, tai oikeastaan siirsi hieman.
tietoa niin kalastuksesta, majoituksesta, kuin kilpailustakin hommasin paljon ja nyt tiedossa miten siinä maailmankolkassa kannattaa toimia.
siellä on 3 kilpailua samoihin aikoihin ja kannatta tarkemmin miettiä mihin niistä osallistuu, hintaerot ovat melkoiset, samoin osallistumismaksulla saatavat palvelut, huom. tuohon edellä mainittuun hintaan ei kuulu hotelli, vaan vain kuljetus hotelliin ja käsittääkseni ainakin yhden tai kahden kilpailun osallistujien on majoituttava määrättyyn hotelliin, eikä se ole halvimmasta päästä.
palkinnot ovat taasen jotakuinkin samanlaiset, eli osallistuminen seuravan vuoden kisaan tykötarpeineen voittajateamille,varsinaisia rahapalkintoja taasen ei ole, vain jotain tavaraa, tosin yhdessä kilpailussa on myös erilaisia päiväpalkintoja ja samoin eri kalojen suurimmista saatavia palkintoja.
ypy/rp-team
www.rpteam.net