Kirjoittaja Aihe: Avet saapui...  (Luettu 39083 kertaa)

Poissa jyrki

• Vakavampi harrastaja
  • *
Vs: Avet saapui...
« Vastaus #60 : 19.11.14 - klo:23:59 »
Tuskin saksalaisen puljun kanssa mitään ongelmia tulee, minä olen ainakin saanut tuolta ilman suunnalta tilatessa aina tavaran perille. Mutta pistä toki palautetta, että miten puoti toimii, niin saa tietoa vastaisen varalle. Ainahan se on parempi, kun on useampi ostospaikka tiedossa, niin pystyy paremmin vertailemaan hintoja.

Poissa Kiesus

• Vakavampi harrastaja
  • *
« Vastaus #61 : 20.11.14 - klo:18:13 »
Minä tilasin vajaa pari vuotta sitten kerralla kolme avettia tuolta tackle kingistä enkä muista että mitään ongelmia olisi ollut minkään suhteen.

Löytyipä vielä kuittikin sähköpostista ja näytti mxl 5,8 olleen 189e/kela posteineen joten 30e per kela hinnat näköjään nousseet.
« Viimeksi muokattu: 20.11.14 - klo:18:25 kirjoittanut Kiesus »

Poissa Eevil

• Norjankävijä
  • *
« Vastaus #62 : 09.03.15 - klo:18:06 »
Hyvin meni kaupat tacklekingin kanssa. 3.3 tilasin ja tänä aamuna oli paketti ovella. Sähköposteihin vastasivat heti ja tyhmiin kysymyksiin sai hyviä vastauksia  :) Sxj avetit piti tilata, mutta tulikin ostettua pari kappaletta Tigonin Sj-10 kelaa. Pääsevät muutaman viikon päästä testiin Sandlandissa.

Ebaysta ( fisherman's outfitters) tilasin joulukuun alussa Daiwa saltist LD30hsh, jonka postittivat ebayn global shipping programmin kautta. Oli muuten ensimmäinen ja viimeinen kerta kun ebaysta mitään tilaan missä on Gsp-postitus ainoana vaihtoehtona. Kela tuli vihdoin ja viimein perille viime viikolla... Mitään seurantakoodia ei saanut ja kela seikkaili suomen ja Düsseldorfin välillä ja lopulta suomessa postin kautta Ups:lle. -mistä tuli lopulta kirje että kela haettavissa Ups konttorilta nyt tai paketti lähetetään myyjälle takaisin. Pakettia kuulemma yritetty toimittaa useasti, mutta koskaan ei ole soitettu. Ebayn asiakaspalvelu vaan pahoitteli ja kiitteli kärsivällisyydestä, kun kyseltiin useasti että missähän kela mahtaa olla. No loppu hyvin ,kaikki hyvin.