Sivuja: [1]   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: Myydään ursuit sea horse  (Luettu 4938 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tsoka
Norjankävijä
*
Poissa Poissa

« : 01.12.06 - klo:09:08 »

Käyttämätön ursuit sea horse 5112 02/M 44 kenkä +sepalusvetoketju

hinta 650 e + postit
tallennettu

tsoka
Norjankävijä
*
Poissa Poissa

« Vastaus #1 : 08.12.06 - klo:17:05 »

ja kysyntää tuntuu pisaavan
tallennettu

Mauno / Merikalastus.info
Admin
*
Poissa Poissa

MC-Team

« Vastaus #2 : 08.12.06 - klo:17:11 »

Kumma kyllä on, ku ei kelpaa :roll:
Tuohon hintaan kyllä kannattaisi sijoittaa itelle, tai vaikka joululahjaksi kalakaverille kunnon henkivakuutus merelle.
Mulla on tuommonen puku, enkä oo sekunttiakaan katunut ostamista ja tulen jatkossakin laittamaan pelastautumispuvun, kun nykyisestä aika koittaa (ovat vaan niin kestäviä, ja huollettavia, ettei pitkään aikaan tartte uutta laitella) Hymyilee leveästi

Sorry OT, mutta pakko oli kommentoida loistavaa ja halpaa pukua!
tallennettu

« Vastaus #3 : 26.01.07 - klo:23:36 »

Lienee vissiin tuo hinta liian kova, vaikka edulisesti tuo minun mielestäni on tarjolla. ... Itse laitoin samanlaisen puvun ja olihan se kallis, mutta... Silti halpa henkivakuutus. Ja tuolla puvulla pelastuu kuitenkin aika monen tunnin merivesiliotuksen jälkeen. Tavallisella kelluntahaalarilla elinkaari on kovin lyhyt kun joudutaan alle 10 asteiseen veteen.
Sitäpaitsi tuon puvun käyttö on huomattavasti miellyttävämpää kesäkeleillä kuin normaalin kelluntahaalarin. Puku on ohut eikä hiosta läheskään niin pahasti kuin normaalit haalarit.
Itse olen ollut tyytyväinen pukuun myös sen takia, että sen alle voi pukea maun mukaan vaatetta, kelistä riippuen. Eli helteellä vähemmän, kylmällä enemmän. Tuuli ei tule läpi, mutta tuulen viimavaikutus tulee tietenkin läpi kylmyytenä. Eli sen mukaan kampetta alle mikä on keli.
Suosittelen lämpimästi usein vesillä kävijöille.

tallennettu

Petri

http://www.crazy-cod.com - kalastusleiri Arnöyalla, ulkomeren äärellä!

poka
Yleisvalvoja
*
Poissa Poissa

« Vastaus #4 : 27.01.07 - klo:11:32 »

Kyllähän puku kiinnostaa, mutta on vain pieni mulle.. Vai minkä kokoinen tuo M-koko on?

Miten tuon pelastautumispuvun kans kannattaako siinä käyttää paukkuliivejä vielä lisänä, että ne veteen joutuessaan kääntää tarvittaessa oikein päin kellumaan.. Ainakin melonta hommissa on muutamia hukkunut kun ovat olleet kuivapuku päällä melomassa ja ovat joutuneet uimasille ja kaikki ilma on ollut jaloissa, eikä melontaliivien noste ole riittänyt kääntämään miestä oikeinpäin..

Toki tuossa pelastuspuvussa on ilma kokoajan tasaisemmin, kun ei käydä välillä ylävartalo vedenalla..
tallennettu

tsoka
Norjankävijä
*
Poissa Poissa

« Vastaus #5 : 27.01.07 - klo:13:33 »

Kyllähän puku kiinnostaa, mutta on vain pieni mulle.. Vai minkä kokoinen tuo M-koko on?

Miten tuon pelastautumispuvun kans kannattaako siinä käyttää paukkuliivejä vielä lisänä, että ne veteen joutuessaan kääntää tarvittaessa oikein päin kellumaan.. Ainakin melonta hommissa on muutamia hukkunut kun ovat olleet kuivapuku päällä melomassa ja ovat joutuneet uimasille ja kaikki ilma on ollut jaloissa, eikä melontaliivien noste ole riittänyt kääntämään miestä oikeinpäin..

Toki tuossa pelastuspuvussa on ilma kokoajan tasaisemmin, kun ei käydä välillä ylävartalo vedenalla..
tuosta linkistä löytyy koko asiat http://www.us-sportboats.cc/ursuit.html
kengät on vaihdettu kokoon 44 ,koska ursuitin omat kengät on ahtaat ja 44 kokoon mahtuu pilkkireissuja varten huopasyylinki.(ei muuten huono kesälläkään)
ja sepalus vetoketju sen takia kun ei oo neekerin vehkeillä minua ainakaan varustettu.
itse käytän usein päällä kellunta takkia koska ursuit ei tosiaan käännä välttämättä oikein päin tosin en ole kokeillu pää edellä sukellusta mutta teen sen ens kesänä kun tosta kenkiin pakkautuvasta ilmasta on ollut aika paljon juttua .ilman ainoa poistumis reitti noissa on kaulus ja hihansuut ja vedenpaine painaa puvun tiiviisti kiinni esim jalkoja ja muuta vartaloa joten hieman noita juttuja epäilen muuta en tiedä ennen kuin testaan mutta selälleen se ei käännä automaattisesti mutta sehän ei olekaan varsinainen kellunta asu.uiminen mahallaan on aika veikeä kokemus mutta selällään pääsee hienosti eteenpäin.
tallennettu

Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: